Kalau rasa dh taknak cakap jelah. 

Kenapa tak cakap kita putus je, kalau ada jodoh ada lah. Kenapa tak cakap je yg awak sbnrnya dh tak tahan dgn saya. Kenapa tak cakap je awak sbnrnya dh taknak pun nak teruskan. Kenapa tak cakap saya ni takkan mampu pun jd apa yg awak nak. Kenapa tak cakap je saya ni tak mampu pun bahagia kan awak. Ini yg awak maksudkan sebenarnya kan 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Saya nak keputusan tetap awak bukan sebab saya nak move on. Sungguhpun awak tinggalkan saya, saya tetap tunggu awak. Saya tak kuat utk semua ni 😭😭😭😭

Leave a Reply

