It’s you. 

“Saya ada banyak tenaga tau,.”

“Ye,saya tahu..”

“Mcm mana awak tahu saya banyak tenaga?” 

“Mestilah saya tahu..saya nampak.” 

“Ohh boleh nampak ke?” 

“Kenapa? Apa cara nak tahu org tu banyak tenaga?” 

“Entah..saya pun tak tahu 😂 ” 

“Saya sll fikir, mesti org pelik bila tgk saya dgn awak..” 

“Ye saya tahu saya tak hensem..”

“Bukan, saya sll fikir saya tak sesuai ngan awak..tgklah saya sll selekeh..saya sll fikir awak mesti suka orang yg style, flip2 shawl.”

“Mana awak tahu?” 

“Mestilah saya tahu..saya stalk awak dri dulu lg..boleh nampak la taste awak mcm mana..haha” 

“Hmm..nak buat mcm mana..jatuh cinta ni mcm jatuh lubang, tiba-tiba je kita jatuh, dan pada lubang tu la kita jumpa cinta kita..dan sekarang tak bangun bangun, hari-hari asyik jatuh je..” 

“Everything falls in place kan..” 😉 

“Okay thank you teman harini. Sorry teman jauh2.” 

“Bukan setakat teman jauh, teman hidup, teman mati pun saya ada untuk awak..” 

5min conversation from syimali to zamzam. Everything comes from the deep of the heart. 
Love grows day by day, it keeps growing. And truly, i fall in love with you for many times, everyday 😍😇 i love you, RQA 💕

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s